"A Thousand Years"


Heart beats fast
心跳加速
Colors and promises 
美麗的承諾
How to be brave
要怎麼勇敢?
How can I love when I'm afraid to fall
當我害怕愛上的時候我該怎麼去愛?
But watching you stand alone
但是看你獨自一人站著
All of my doubt suddenly goes away somehow
我所有的懷疑不知怎地瞬間散去

One step closer
再近一點
 
I have died everyday waiting for you
我每一天都是如次苦苦守候著你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的,不要害怕,我已經愛了你好久
For a thousand years
愛你一千年
I'll love you for a thousand more
我還會在愛你幾千年

Time stands still
時間停止
Beauty in all she is
她是如此的美麗
I will be brave
我會堅強起來
I will not let anything take away
我不會讓任何事物被帶走
What's standing in front of me
在我眼前的任何事物
Every breath
每一個呼吸
Every hour has come to this 
每一分每一秒都是為了這個

One step closer
再近一點

I have died everyday waiting for you
我每一天都是如次苦苦守候著你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的,不要害怕,我已經愛了你好久
For a thousand years
愛你一千年
I'll love you for a thousand more
我還會在愛你幾千年

And all along I believed I would find you
我始終相信,總有一天我會找到你
Time has brought your heart to me
時間終於把你的心帶來給我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你一千年了
I'll love you for a thousand more
我還要再愛你幾千年

One step closer
再近一點
One step closer
再近一點
 
I have died everyday waiting for you
我每一天都是如次苦苦守候著你
Darling don't be afraid I have loved you
親愛的,不要害怕,我已經愛了你好久
For a thousand years
愛你一千年
I'll love you for a thousand more
我還會在愛你幾千年

And all along I believed I would find you
我始終相信,總有一天我會找到你
Time has brought your heart to me
時間終於把你的心帶來給我
I have loved you for a thousand years
我已經愛你一千年了
I'll love you for a thousand more
我還要再愛你幾千年
arrow
arrow
    文章標籤
    A Thousand Years
    全站熱搜

    Mia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()